مصاحبه آرشیو خبر ها
بعد از بازی ساسولو متحد شدیم ! دنیله باید 15 سال در یوونتوس بماند

بعد از بازی ساسولو متحد شدیم ! دنیله باید 15 سال در یوونتوس بماند

جورجو کیه لینی که یکی از بهترین نمایش های این فصلش را دیشب در بازی با سمپدوریا ارائه داد ، در پاسخ به خبرنگاران رای اسپورت و اسکای اسپورت گفت :

"بالاخره داریم ثمره ی تلاش سختمان را می بینیم ، اما هنوز دوم هستیم و هدفمان رسیدن به رتبه ی اول است.داربی ، با کمی خوش شانسی نقطه ی عطف ما بود ، بعد ش هم بازی با امپولی و میلان.انها مقدمات این بازگشت بودند ، پیشرفت بازی به بازی."

"بحث با بونوچی؟ در لحظات اخر بازی برخوردی سر یک ضربه ی ازاد شکل گرفت ، چیز مهمی نبود . ما چه در تیم ملی و چه در یوونتوس دوستان خوبی هستیم."

"ناپولی؟ آنها تیم بسیار سازمان یافته ای هستند. نسبت به گذشته دفاع بهتری دارند بهتر مارک می کنند و کمتر در دفاع اذیت می شوند. این تاثیر ساری است.به هر حال ما از کسی نمی ترسیم.فقط به بازی خودمان دقت می کنیم."

"روگانی باید بماند؟ دنیله بازیکن فوق العاده ایست و باید تا ۱۵ سال آینده در یووه بماند ،طبیعی است که در ابتدای فصل زمان زیادی برای بازی به دست نیاورد ، چون تیم بد بود و وارد کردن بازیکنان جوان خطرناک است ، مطمئنا نوبت او هم خواهد شد "

"در دو ماه ابتدایی ما روحیه ی جنگندگی و اتحادمان را ازدست داده بودیم ، همان روحیه ی که به خاطرش تقریبا پارسال اروپا را فتح کردیم ، اما بعد از بازی با ساسولو ، از موقعیتمان آگاه شدیم ، باید نکات منفی دو ماه اول را کنار می گذاشتیم.واقعیت این بود که بازیکنان جدید زیادی داشتیم ولی خودمان را اذیت نمی کردیم و فداکار نبودیم.ولی بعد از آن بازی مثل یک تیم متحد شدیم."

"این مسئولیت ما بازیکنان با تجربه بود که به اعضای جدید کمک کنیم که تطبیق پیدا کنند و البته باید ارزش را برای انها قائل بود که از ما پیروی کردند.آنها اراده ی فراوانی برای اینکه خودشان را در دسترس تیم قرار دهند نشان دادند.بعد از ان کل گروه پیشرفت کرد ، تمایل فراوانی برای مشارکت وجود داشت ، وقتی با این همه بازیکن جدید نتیجه می گیرید می توان این را گفت.سال گذشته ما ۴ تا از بهترین هافبک های جهان را داشتیم ، اما امسال هیچ وقت نفراتمان را به طور کامل در اختیار نداشتیم ،بنابراین مربی مجبور بود بدون توجه به فرم بازیکنان از حداکثر انها استفاده کند. "

"تیم کارهای خوب زیادی انجام داد ، اما اشتباهات کمی هم داشتیم که در بازی های دیگر می تواند گران تمام شود."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: